قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

بچه هاے کوچک با دست و پایشان بازی مے کنند
ولے دلشان مرتــّب است
و همراهشان است .

اما بزرگ ها دست و پایشان خیلے منظّــم است
ولے دلشان بازے مے کند
و همراهشان نیست .

حاج محمد اسماعیل دولابی

تصاویر تامل برانگیز3

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ

ادامه...


   


خدا این چه دنیایی است , این نا اهلان همه کار میکنند ؛ میکشند ؛ میدزدند ,  سر میبرند و دیگر...

به کودکان مسلمان هم تجاوز میکنند ؛ و تازه عکس یادگاری هم میگیرند ... نمیدانم دل مهدی (عج) چقدر زخم خورده این اتفاقات است ؛ چقدر بی تاب قصاص این کافران است ؛ خدایا  دیگر ادامه تحمل این وضع برای مولایم بس است ؛ او هم انسان است طاقتش هم حدی دارد , باقی غیبت را بر ما ببخش و ظهور را عملی کن ...



خدایا این دیگر چه جور است ؛ تن را بفروشی که زنده بمانی ؟؟؟چند وقت پیش یکی از آشنا های مسن  بعد سالها کلیه ای را گیر آورد ؛ تا از شر دیالیز راحت شود. بعد از شنیدن جزئیات بیشتر نگران صاحب کلیه (فروشنده)شدیم ؛ چرا که جوانی بود که به علت بدهی 4 میلیونی برای اینکه خانواده اش بی سرپرست نشود ؛ مجبور میشود کلیه اش رابفروشد.

خدایا میدانم که بنده ای را که خلق کرده خیلی ارزشمند  است ؛ ولی ادامه به این شکل ... پسند عالم نیست ؛ برسان منجی را که در زمان خلافت حضرتش, محتاج یافت نمیکنی ...



خداوندا به آبروی زوار مسجد ؛ به آه محرومان درب آستان مهدی (عج) به هر آنچه نزد تو با ارزش تر است ؛ منجی عالم را بر محرومان و امت و خلقت عرضه فرما...


اللهم عجل لولیک الفرج



نظرات  (۲)

//اَللهُمَ اِنی اَستَودِعُکَ قَلبی، فَلا تَجعَل فیهِ اَحَد غَیرُک//
  • مهدی دوست محمدیان
  • پاسخ:
    در رابطه با اینکه یکی از دوستان درباره منابع سوال فرمودند، باید بگم که بخشی از پست ها رو خودم نوشتم و بخش دیگر رو از چند سایت استفاده کردم که مهم ترین آنها سایت های صاحب الزمان، مهدویت، ظهور، تبیان و هیدن سان هستن...
    و در پاسخ به یکی از نظرات خصوصی باید عرض کنم که قصد بنده ایجاد بزرگ جلوه دادن دشمن نیست، عقیده خودم هم اینه دشمن در برابر قدرت الهی واقعا هم کوچک و حقیری بیش نیست. و قبل از اینکه بخوام چیزی در مورد عملکرد دشمنان اسلام و امام زمان بگم مطلب درباره نحوه عملکرد شیعیان و پیروزی های بدست آمده نوشتم.مصداق این حرف هم پست های: ظهور اتفاق افتاده و عملکرد انقلاب اسلامی ایران است...
    حال در ادامه هدفی که دارم به این نقطه از کار رسیدم که قصد دارم به قول دوست عزیزمون شناسایی دشمن رو انجام بدم و بگم که الان ما کجای کار هستیم ولی قصد ندارم طبل حمله دشمن رو بزنم، هدف صرفا شناسایی اولیه و عملکرد دشمن و جایگاه ما و نیاز ما به وجود و ظهور منجی باعظمتون است. و ان شاالله به امید خدا قصد دارم در ادامه وظایف و کارهایی که نیاز است تا انجام دهیم و بستر را برای ظهور منجی آماده کنیم تا آنجایی که در توان دارم به نگارش در بیاورم. امیدوارم در این مسیر هرکس هر نظری و پیشنهادی دارد عنوان نماید تا مطالب سازنده تر و کاربردی تر شود. ان شاالله...
    راستی، من فیلسوف نشدم، خوشبخت شدم... :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی