قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

بچه هاے کوچک با دست و پایشان بازی مے کنند
ولے دلشان مرتــّب است
و همراهشان است .

اما بزرگ ها دست و پایشان خیلے منظّــم است
ولے دلشان بازے مے کند
و همراهشان نیست .

حاج محمد اسماعیل دولابی

بهترین عطای دوست، لقای اوست...

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

از امل چشم پوش ودر عمل کوش...

مرد جستجوی باش نه گفتگوی...

از دریا بخواه نه از جوی...

از فضول کلام چون فضول طعام دست بدار ...

سبکبار باش نه سبکسر و سبکسار...

و...

انسان چون با اصل خود انس گرفت آن می شود. تا گم نشدی چیزی در تو پیدا نشود

***

**

*

تا دهان بسته نشود دل باز نمیشود و تا عبدالله نشوی عندالله نشوی؛

 آنگاه از انسان اگر سَر برود، سِر نرود ...!


پی نوشت: همین جوری یه دفعه دلم خواست نصحیت کنم خودم را و دیگران را...!!!


نظرات  (۱۰)

سلام و حرکت از ع.ص
یه دونه از این نصیحت ها رو عملی کنیم به کلی جاهای خوب میرسیم ...
مثلا همین فضولات کلام ...
سلام...
نصیحت کننده....
دوست دارم که یک شب جمعه   صبح گردد به رسم خوش عهدی
ناگهان بشنوم ز سمت حجاز      نغمه دلخوش انا المهدی

  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست بیانی من
    ان شاءالله ک خوبی
    اومدم یه پیشنهاد بدم
    امیدوارم موافقت کنی
    از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
    امید وارم موافق باشید
    اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
    ,وبلاگ من
    http://sarbaz0.blog.ir/
    به سرعت
    یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
    امیدوارم نظرتون مثبت باشه
    الان هم با نوشتن
    نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
    نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
    امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
    پس منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا
    یا علی مدد
    با سلام
    با مطلبی در مورد
    قیاس‌های مع‌الفارق آقای روحانی تمامی ندارد

    به روز هستم


    عالییییییییی....
  • علیرضا بیگدلی
  • با سلام

    ایام سوگواری تسلیت ....

    بروز هستم با:

    دکان هایی که برخی از خانواده های مذهبی باز کرده اند!

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/10/01/dokkan12312

     

    باتشکر

    فرهنگ پرواز

    سلام

    ؟؟؟؟؟

    منتظرپاسخ شما هستیم...

    یا علی
    ماشالله ماشالله
  • علی حاجی موسی
  • very good....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی