قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

بچه هاے کوچک با دست و پایشان بازی مے کنند
ولے دلشان مرتــّب است
و همراهشان است .

اما بزرگ ها دست و پایشان خیلے منظّــم است
ولے دلشان بازے مے کند
و همراهشان نیست .

حاج محمد اسماعیل دولابی

چگونگی بیعت یاران با حضرت مهدی(عج)

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۶ ق.ظ

در روایات آمده، تعداد یاران حضرت مهدی که به "حکام الله فی ارضه" مشهورند، 313 نفر و به تعداد رزمندگان جنگ بدر است. این بزرگواران چون ندای آن حضرت را می شنوند به سرعت به مکه رفته و گرد حضرت حلقه می زنند، اما پیش از بیعت با آن امام، برای اینکه به یقیین کامل برسند موقتاً از حضور حضرت(عج) مرخص شده و سرتاسر زمین را چون باد طی می کنند تا به چشم خود ببینند و اطمینان کامل پیدا کنند که در آن لحظه درهیچ کجای دیگری از زمین حجتی نیست!

اینجا سوالی برای اذهان ایجاد می گردد که: مگر صحابه حضرت علیه السلام قدرت تشخیص ندارند که دست به چنین کاری زده و قبل از بیعت خودشان شخصاً سرتاسر زمین را جستجو می نمایند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در اینجا بازهم مسئله به مکر ابلیس-دجال برمی گردد! مکر و نیرنگی که کوه را ازجای خود برمی کند! پس این نکته آنچنان عجیب هم نیست که یاران آن حضرت خود شخصاً بررسی کرده تا اطمینان کامل پیدا نمایند که فرد ندا دهنده، حضرت مهدی (عج) است. تا مبادا خدعه و نیرنگی دیگر از جانب ابلیس-دجال باشد!

در روایات داریم که: در آخرالزمان 60 پیامبر و 12 امام دروغین خروج کرده و مدعی می شوند!!!

و این نکته مهم نباید فراموش شود که:

در زمان حکومت فتنه و نیرنگ(یعنی زمان دولت ابلیس-دجال ملعون) فساد و تباهی،دروغ و ریاکاری، جعل و سیاهکاری آنچنان عالم گسترمی شود که مردم ناگزیرند همه چیز را دروغ پندارند، مگر آنکه خلاف آن ثابت شود!


نظرات  (۱)

  • سید معین نژادهندی
  • فرج امام زمان عج به قدری طولانی میشود که برخی به ظهور و امام زمان عج شک میکنند  پروردگارا ما گریه کنه پسر بی بی دوعالمیم به ما رحم کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی