قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

به خدا قسم تو می آمدی اگر اعمالمان همچون حرف هایمان اینقدر زیبا بود...

قنبرِ مولا...

بچه هاے کوچک با دست و پایشان بازی مے کنند
ولے دلشان مرتــّب است
و همراهشان است .

اما بزرگ ها دست و پایشان خیلے منظّــم است
ولے دلشان بازے مے کند
و همراهشان نیست .

حاج محمد اسماعیل دولابی

شلوار جین!

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ق.ظ

با توجه به فرمایشات جدید جناب نتانیاهو:


همه شلوار جیناشون رو بگیرین بالا، نتانیاهو ببینه.

گفته مردم تو ایران اگه آزاد بشن شلوار جین می کنن پاشون!!!
من به شخصه چند تا آزادی دم پا گشاد و چند تا کلاسیک و چند تا بگی قدیمی و یه آزادی سنگ شور دارم. می خوام بفرستم برا دفترش به عنوان سندِ آزادیم. تازه هوووووی! نتانیاهوو خبر نداری ما اینجا یه گوشی هایی داریم راحت از جیب شلوار جینمون در میاد که من خودم یکیشو دارم و خیلی راحت از جیبم در میاد, برو از خدا بترس

یه بنده خدا هم روی صفحه نتانیاهو نوشته: ما تو ایران مشکل جین نداریم ولی رانی که میخوریم، یه تیکه میوه تهش گیر میکنه که نمیشه خورد این رو پیگیری کن بی زحمت! (اینو راست میگه واقعا!!!)



نظرات  (۱)

  • سید معین نژادهندی
  • گوشی جی ال ایکس ات مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی